lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesä on kiva


 
Ja näitten karvapallojen kanssa mä vietän kesälomaani. Toisin sanottuna, torstaista lähtien oon ollut täällä maaseudun rauhassa (tänä aamuna heräsin viideltä lintujen lauluun, enkä meinannut saada enää nukuttua. Niin mikä rauha?) vanhempien luona ja Kuopioon palailen pariksi päiväksi tiistaina. Sen jälkeen todennäköisesti tulen tänne takaisin, kun ei niitä töitä herunut mistään niin sama olla täällä.
 
Lämmintä on riittänyt myös täällä päin Suomee vähän liiankin kanssa, grillattua ruokaa on tullut syötyä jo nyt melkein kyllästymiseen asti ja tänään vietettiin siskon ysiluokan päättäreitä. Tästä onkin sitten hyvä jatkaa loman viettoo.

10 kommenttia:

  1. Tuitui :3 Ihania karvapalloja!
    Minä niin rakastan herätä ennen viittä aamulla lintujen lauluun ja lähteä ulkoilemaan!

    http://sitasuntata2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyllä on :)
      Mä oon nii aamu-uninen, että lintujen laulu aamulla viideltä saa mut aattelemaan vaan ja ainoastaan harvinaisen äkäsiä ajatuksia :DD

      Poista
  2. Olet siis lähdössä 5 kuukaudeksi Barcelonaan ensi syksynä? Onko se jonkinlainen vaihto koulusi kautta ja missä aiot opiskella Barcelonassa, miten majoitus hoituu ja saiko koulustasi jotain helpotusta matkakuluihin? Olisi mukava kuulla tästä lisää, sillä matkailualan opiskelu AMKissa ja vaihtoon lähtö kuuluvat haaveisiini. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps :) Eli mä lähden korkeakouluvaihtoon, mikä käytännössä tapahtuu Erasmuksen kautta. Mä voin vaikka yrittää tänään (tai viimestään huomenna) raapustaa jonkinlaisen postauksen noista yksityiskohdista, mutta siis mä meen sinne paikalliseen yliopistoon ja opiskelen siellä ihan niinkuin kaikki muutkin siellä. Tai yritän ainakin, koska opiskelu tapahtuu espanjaks :D Koululta ei tuu mittään avustusta, mutta mä oon hakenu Erasmus-tukirahaa, joka on muistaakseni noin 250e/kk ja siihen sitten päälle saa opintotuen, asumislisän ja halutessaan opintolainan. Majoitus on vielä pikkusen kysymysmerkki, koska mä hommaan sen vasta paikan päällä, mutta yksityiseltä siis ajattelin jonkun asunnon vuokrata yhdessä mun kaverin kanssa. Mutta tosaan, mä voin tehdä tästä asiasta ihan tarkemmankin postauksen! :)

      Poista
  3. Voi ku he ovat suloisia! : ) Nätti blogi siul, tykkään! Kateellinen tosta barcelonan matkasta, jään seurailee. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä :) Kiitos kovasti ja tervetuloa seuraileman! :)

      Poista