torstai 20. kesäkuuta 2013

Me gusta





 
Jenni ♥ España

17 kommenttia:

  1. Oi upeita kuvia! :) Minäkin olen muutaman viikon päästä Espanjassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi, vähän kiva! Minne päin Espanjaa sä oot tulossa? :)

      Poista
    2. Me mennään Mallorcaan, ollaan siellä 2 viikkoa :)

      Poista
    3. Voi että, kelpais kyllä! Se on kuulema ihana paikka :)

      Poista
  2. Vähänkö ihanan näköstä siellä espanjassa ja oot tosi kaunis:)

    http://munelamaaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. oiii oon niin kateellinen! ihanan näköstä siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä kyllä on niin ihanan näköstä, siitä oon samaa mieltä! :)

      Poista
  4. aa mäki haluun ! kateellinen oon :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, joku päivä sitten tuut kans ihmettelemään tänne Fuengirolan maisemia! :)

      Poista
  5. Hei mun on pitänyt sulta kysyä enemmän tosta matkailualan koulutuksesta, että missäpäin sä opiskelet yms. Me ollaan koulussa opon kans näitä kateltu, mut tuntuu et niitä on jotenkin erilaisia matkailualoja tarjolla? Niin onko sulla joku postaus, jossa kerrot tarkemmin koulustas yms. vaaai miten?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun olisi niin tehnyt mieli sanoa, että joo, mulla on tästä aiheesta postaus ja kyllä mä jotakin oon näköjään raapustellut, mutta en mitenkään kauheen tarkasti :D Tästä siis löytyy jo jotakin: http://koskasydansanooniin.blogspot.fi/2013/03/mika-ihmeen-restonomi.html

      Eli siis niin, mä opiskelen Kuopiossa Savonian ammattikorkeakoulussa. Alan nimi on matkailu- ja ravitsemisalan ko (vai ravitsemus?) ja tuosta sitten vielä valitaan joko matkailu- tai hotelli&ravintopuoli. Mä oon tuossa matkailussa. Noiden lisäksihän sitten on vielä amiskassa useempikin vaihtoehto, hotelli&ravintola, jos valmistutaan kokiksi, tarjoilijaksi tai vastaanottovirkailijaksi ja sitten vielä ihan matkailu, josta valmistutaan muistaakseni matkavirkailijaksi tai oppaaksi.

      Voi kauheeta, mitähän mä osaisin kertoo :D Oisko sulla jotakin, mitä haluat tietää? Mä voisin nimittäin tästä aiheesta vaikka ihan postauksenkin väsätä, koska epäilisin, että muitakin saattaisi kiinnostaa kuulla vähän tarkemmin tästä koulutuksesta :)

      Poista
  6. Joo mä ainakin haluisin kuulla koko stoorin siitä miten päädyit tähän alaan, plussat ja miinukset jnejne oikeen kunnon postauksessa kunhan kerkiit! :) Vuosi mulla viel lukioo on, mut äkkiä sekin menee ja ois sitten kiva kuulla kokemuksia tästä alasta, johon itekkin todennäköisesti haen. En nyt osaa yhtäkkiä enää mitään yksittäisiä kysymyksiä heittää, mut kerro vaan kaikkea mitä mieleen tulee!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, jos mulla on illalla aikaa/jaksamista niin voisin tuon postauksen kirjoittaa, mutta jos en tänään kerkee niin lupaan alkuviikosta viimestään kirjoitaa sen! :)

      Poista
  7. ihania kuvia! oot tosi nätti myös :-)

    http://fight-until-the-end-warrior.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Onpa kadehdittavan näköset maisemat :-) D:

    VastaaPoista