torstai 13. kesäkuuta 2013

En asu sittenkään sillan alla

Melkein kyllä ärsyttää jo itteenikin, kun viime aikoina on tullut niin paljon tämmöisiä lyhyitä postauksia, mutta kun tapahtuu niin kamalasti kaikkea koko ajan, että haluan ilmoittaa tämmöiset pienemmätkin jutut tänne. Mähän oon koko ajan puhunut, että ei mua asunnottomuus vielä stressaa, kyllä asiat järjestyy. Ja niinhän niillä on tapana järjestyä, nimittäin nyt voin sanoa, että mulla on asunto! Tai no, asunto ja asunto... Asun ainakin kesäkuun ja heinäkuun eräässä hostellissa, laskeskelin, että asuminen tulee siellä huomattavasti halvemmaksi kuin omassa asunnossa ja se nyt on mulle ihan sama, että missä mä asun yhden kesän. Se hostelli vaikuttaa sitäpaitsi tosi kivalta ja sieltä on lyhyt matka töihin, joten mikäpä ettei.

Ilmeisesti huomenna menen käymään Kuopiossa ja pitäisi osata pakata tavarat. Mä oon jo jonkin verran katsellut, että mitä otan mukaan, mitkä menee varastoon, mitä heitän pois ja mitkä menee kirppikselle, mutta suurin osa vaatteista on vielä käymättä läpi, enkä osaa millään päättää, että mitä haluan säilyttää ja mitä en. Vaikka mulla onkin vaatekriisi noin joka päivä niin oikeasti mulla on ihan järkyttävästi vaatteita. Ihan liikaa suoraan sanottuna. En vaan silti osaa karsia mitään pois, mutta huomenna vissiin vähän pakko.. Saa nähdä, mitä tuostakin sitten oikein tulee.

Ja tähän loppuun aivan pakko vielä tykittää näiden mun mussukoiden kuvia:



 
<3

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia, söpöjä noi koirat <:

    http://iseeabiggerdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista