keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Eniten ärsyttää kaikki

Tänään on ärsyttänyt mm. kaikki. Jo aamulla mä nousin ylös huonolla tuulella, koska nukuin taas vaihteeksi huonosti. Yöllä naapurihuoneissa metelöitiin ja aamulla tuossa hostellin edessä aloitettiin joku katuremontti, josta kuului niin kauhea ääni, etten mä voinut nukkua. Päivä jatkui yhtä hyvin, suihkussa käynti oli taas yhtä tuskaa, koska sieltä tuli vaan kuumaa vettä ja koska mun iho on palanut niin se suihku ei ollut mitenkään erityisen virkistävä.

Päivä jatkui vähän iloisemmin, mutta olin varmasti oikea päivän paiste, kun kävelin naama rutussa kaupungilla. Mulla oli siis vapaapäivä ja lähdin käymään ensimmäistä kertaa kaupungilla, halusin päästä vähän vaateostoksille. Mukaan tarttuikin sitten shortsit, neule, mekko ja kaulakoru, myöhemmin kävin vielä ostamassa after sunia ja aloe vera voidetta. Oli ihan kiva saada vähän shoppailla, koska en oo ostanut vaatteita ihan tosi pitkään aikaan (lähemmäksi puoleen vuoteen?) ja kerrankin siihen oli mahdollisuus.
 
Päivän aikana tapahtui myös kaikkea enemmän tai vähemmän hassua, en tiedä, kannattaako siitä sen enempää kertoa. Tutustuin siis yhteen uuteen tyyppiin, mutta nyt vaikuttaisi siltä, että tämä kyseinen tyyppi onkin ihan läpimätä, joten se siitäkin sitten. Päivä siis vaan paranee paranemistaan.
 
Iltasella sentään kävin lenkillä P:n kanssa, mutta hostellille tultua rupesi sitten taas harmittamaan. Mikäpä mua nyt sitten niin harmittaa? Tänään on mun synttärit. Hurjat 21 vuotta tuli viimein lasiin, jippii. Mä en ole täällä potenut koti-ikävää, mutta tänään on ollut vähän ankea olo. Mä en oo viettänyt yhtään syntymäpäivää yksin, aina mä oon ollut kotona ja myöhemmin nähnyt kavereita. Tänä vuonna mä sitten kökötin suurimman osan päivästä yksin ja mietin, mitä kaikkea hauskaa mä olisin voinut tehdä, jos mä olisin kotona.
 
Ihan turhaa angstaustahan tämä on, myönnän sen itsekkin, mutta piti vain saada purkaa jonnekkin. Asiaa ei tosin auta yhtään mun jalka, pelottaa, että mikähän siihenkin nyt on iskenyt. Oltiin sillon sunnuntaina rannalla ottamassa aurinkoa ja sen jälkeen mun nilkkaan ilmestyi kamala punainen läntti. Sillon sunnuntaina sitä kohtaa kuumotti ja kutitti, ihan niinkuin mitä tahansa muutakin auringon polttamaa kohtaa. Nyt se on edelleen ihan kamalan näköinen, eikä periaatteessa näytä polttojäljeltä, mutta oon yrittänyt ajatella, että ei kai se mitään muutakaan ole, koska ei se oo kipee, turvoksissa tai mitään. Se vaan on palanut hassusti. Toivottavasti.
 
No, ehkäpä huomenna jo olisi vähän kivempi päivä taas.

Ps. Tällä viikolla tulossa postaukset aiheista "työpäivä" ja "matkailualan opiskelu". Jos joku muukin aihe kiinnostaa niin heitelkääpäs kommentteja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti