torstai 6. kesäkuuta 2013

Uudet hiukset ja muuta höpinää

Kaiken tän harjoitteluhässäkän keskellä ihme ja kumma kyllä kerkesin myös sinne kampaajalle. Odotukset ei olleet kauhean korkealla, koska mulla ei ollut aavistustakaan, mitä mä mun hiuksille teen ja menin sinne vähän asenteella "no tee nyt jotakin, sähän se kampaaja oot". Kaiken muun hyvän lisäksi menin uudelle kampaajalle, mikä jännitti ihan hirveästi, mutta ihan suotta! Mulla oli niin ihana kampaaja, että menisin samalle tyypille koska tahansa uudestaan! Hauskaa oli myös se, että tämä samainen kampaaja oli muuttanut noin kuukausi sitten Fuengirolasta takaisin Suomeen, joten puhuttavaa meillä riitti ja mä sain paljon vinkkejä, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata tehdä, kun pääsen sinne paikan päälle :)
 
Mutta sitten ne hiukset:
 
 
Tältä minä näytin päättäri-iltana. Tuo kuva kyllä vähän vääristää totuutta, koska olin suoristanu hiukset, oikeastihan mulla on tosi taipuvat hiukset, jotka sojottaa minne suuntaan sattuu, jos en oo niitä sattunut suoristamaan. Tota luokkaa ne kuitenkin oli eli ihan järkyttävän näköset.
 
 
Ja tattadaa, tältä minä näytän nyt! Iphonen etukameran laatua, pahoittelut siitä, mutta kyllä tosta kutenkin näkee, että pituutta lähti ja väri tummeni. Oon ihan älyttömän tyytyväinen, on taas semmonen olo, että nyt minä oon oma itteni, kun hiukset on noinkin tummat :) Tummanruskeat hiukset on ehdottomasti mn väri ja onneksi kampaaja oli eilen samaa mieltä asiasta.
 
Hiukset on nyt siis hyvin ja paperihommat jatkuu. Kävin tänään kv-koordinaattorin luona, saatiin vietyä asioita hirveästi eteenpäin ja huomenna käyn hakemassa harjoitteluvastaavalta parit nimmarit papereihin ja sitten kiikutan ne taas kv-koordinaattorille. Mä inhoon näitten paperien kanssa pelleilyä, mutta minkäs teet. Eiköhän se sitten oo sen arvoista, kun pääsen sinne Fuengirolaan...

4 kommenttia:

  1. kuulostaa kyl mielenkiintoselta toi ulkomaille lähtö. niin ja kivat hiukset myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintosta tää kyllä ja vaikka tää onkin välillä vähän hermoja raastavaa nii kyllä tää on vaivan arvosta :D Ja kiitos! :)

      Poista
  2. Noi hiukset on ihanat, sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Oon kyllä itekkin tosi tyytyväinen :)

      Poista