lauantai 28. syyskuuta 2013

30 days challenge - day 6

Day 6: One thing you never do

Tämä oli taas semmoinen aihe, jota mä meinasin ensin lähteä miettimään ihan vaikeimman kautta. Mietin koko ajan, että miten mä voin muka keksiä tähän jonkun asian, jos mä en semmoista edes ikinä tee. Mä mietin ja mietin ja mietin, kunnes sitten keksin.
Mä en syö ikinä porkkanaa. Mä oon varmaan allergisin ihminen kenet tiedän ja mä saan allergisia oireita joka toisesta vihanneksesta, enkä mä meinaa uskaltaa syödä mitään, mikä sitten katsotaan usein nirsoiluksi, mutta ihan pahin allergian aiheuttaja on porkkana. Mä en voi syödä sitä missään muodossa – en raakana, en keitettynä, en paistettuna.
Tämä allergia aiheuttaakin usein päänvaivaa, kun tuntuu, että ihan kaikessa on porukkaa ja aina pitää olla varmistelemassa, että eihän tässä nyt ole yhtään porkkanaa missään muodossa. Mä inhoon tätä allergiaa ihan kamalasti ja asiaa ei auta, kun tosiaan jotkut tuntuu kuvittelevan, että mä joko dramatisoin tätä allergiaa tai muuten vaan esitän. Tai sitten nirsoilen. Kyse ei ole mistään semmoisesta vaan mä en ihan oikeasti voi sitä porkkanaa syödä.
Ja jotta ei tulisi taas kuvatonta postausta niin tässä olisi erittäin asiaan liittyvä kuva ;) Tämmöinen siis satuttiin löytämään siskon kanssa joskus keväällä porkkanapussista ja kyllä, sillon lapsetti ja nauratti.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti