sunnuntai 22. syyskuuta 2013

30 days challenge

Haasteisiin osallistuminen on kivaa ja mä oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että olisi kiva osallistua johonkin sellaiseen, mutta oikein mikään ei ole tuntunut sopivan mun blogiin. Nyt sitten löysin tälläisen, joka kantaa nimeä 30 days challange. Tämä kuulosti kivalta ja ajattelin, että tämänhän voisi toteuttaa. Vaikka tämä ei nyt täysin matkailuun liitykkään, niin oon suunnitellut tähän liittyen kivoja juttuja.
Ideana siis on toteuttaa alla mainitut 30 eri postausaiheutta 30 päivän aikana. Yksi postaus aiheesta per päivä siis. Tämän haasteen ohella postailen toki muitakin juttuja ihan normaalisti, mutta päivittäin lupaan ainakin haastepostauksen postata. Jos nyt käy niin, että en jostain syystä jonain päivänä kerkeä postata niin seuraavana päivänä niitä postauksia sitten tulee kaksi.
Day 1: Your last purchase
Day 2: 10 facts no one knows about you
Day 3: Something or someone you miss
Day 4: Your 3 favorite songs right now
Day 5 : A song that makes you cry
Day 6: One thing you never do
Day 7: Favorite food your
Day 8: A three years old picture of you
Day 9: Your Jewelry
Day 10 : A picture of yourself taken today
Day 11: A picture of your handwriting
Day 12: Your mobile
Day 13: 5 things you wish you
Day 14: Something you are afraid of
Day 15: Your room
Day 16: A song you are really tired of
Day 17: 10 persons / items you 'd take on a desert island
Day 18: A picture of yourself as a child
Day 19: The contents of your bag
Day 20 : perfume you use
Day 21: Your worst habit
Day 22: Your 5 favorite bags
Day 23: Your Nightstand
Day 24: A picture of you once you 've woken
Day 26: Favorite product right now
Day 27: A song that describes how you feel today
Day 28: A joke / skit you think is funny
Day 29: A celebrity you look like
Day 30: The strangest thing you've
Tämä olkoon samalla myös ensimmäinen haastapostaus, jonka aikana on Your last purchase eli viimeisin hankinta. Tähän on helppo vastata...



Eilen nimittäin ostin ripsivärin. Tai oikeastaan kaksi. Maa nielaisi mun edellisen ripsivärin, en oo vieläkään keksinyt, että mihin se katosi, joten uusi piti saada. Aluksi jo suunnittelin jonkun Mercadonan halpisripsivärin ostoa, mutta sitten tajusin, että tässä lähellä sijaitsevalta ostoskeskukselta löytyy Kiko. Kiko on meikkiliike, johon minä ihastuin Fuengirolassa ja ostin sieltä paljon meikkejä, sieltä myös löysin mun edellisen ripsivärin.

Tapojeni orjani siis menin ja ostin tismalleen saman ripsivärin kuin minkä hävitinkin. Se on siis tuo musta ripsiväri ja voin käsi sydämellä sanoa, että se on paras ripsiväri, mikä mulla on ikinä ollut. Harja on sopivan kokoinen, väriä tulee juuri sopivasti, se levittyy tasaisesti ja ainakin musta mun ripset näyttää heti paljon pidemmiltä, kun laitan tuota. Hintaa tuolla oli 3,9e. Kikossa oli ilmeisesti jotkut alennukset, koska Fuengirolassa mä maksoin tuosta puolet enemmän..

Tuo toinen taas.. Sen ostin aika hetken mielijohteesta. Tuota kuuluu laittaa varsinaisen ripsivärin päälle samantien ripsarin laiton jälkeen ja sen pitäisi saada ripset näyttämään pidemmiltä, lukikohan paketissa, että jopa 72 prosenttia pidemmiltä.. Tuota oon kerennyt testata vasta tänään, joten en tarkemmin tuon väitteen todenmukaisuudesta tiedä (vielä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti