tiistai 3. syyskuuta 2013

Ilmoitusluontoista asiaa ;)

 Mä oon jo aika pitkään (=lähes koko kesän) kitissyt siitä, että mun hiukset on ihan kamalat, ei kerta kaikkiaan minkään väriset ja haluaisin tehdä niille jotakin. Mitään en saanut aikaiseksi ennen eilistä päivää...

Ylempi kuva muutaman viikon takaa, alempi kuva eiliseltä. Hiukset siis lyheni ja tummeni, ai että oon tyytyväinen. Väri tuntuu taas ihan omalta ja paljoa tämän tyytyväisempi en voisi enää olla.

Eilinen päivä oli muutenkin oikein kiva, sillä arvatkaas mitä? Mulla taitaa olla asunto! Kovasti selailin niitä teidän antamia linkkejä ja tuskasteltin Barcelonan hintatasoa, kunnes sitten kävi niin, että hautasin haaveet yksiöstä ja päädyin etsimään kimppakämpän. Niimpä mulla odottelee nyt asunto Plaza Españalla ja kämpästä löytää kaksi espanjalaista kämppistä. Luulisi ainakin, että kielitaito lähtee nousuun, kun joutuu kuuntelemaan espanjaa niin kotona kuin koulussa! 

Niin ja ps, jos joku ei saa mun lärvistä ja kuvista tarpeekseen vielä täällä blogin puolella niin Instagramin puolella kannattaa vilkaista käyttäjänimi jennidue. Sieltä löytyy semmoisiakin kuvia, jotka ei tänne blogin puolelle eksy :)

4 kommenttia: