maanantai 23. syyskuuta 2013

30 days challenge - day 2

Day 2: 10 facts no one knows about you

Auts, tämä on paha. Tietysti on joitakin juttuja, mitä kukaan ei tiedä, mutta ne on sitten semmosia juttuja, joista en halua puhua tai ainakaan julkaista blogissa. Ehkä tähän kohtaan sopisikin paremmin 10 faktaa, jotka harva tietää sinusta?

1 Mä harrastin pienenä balettia ja jalkapalloa. Kummastakin on tosin miljoona vuotta aikaa ja kumpaakaan en tainnut harrastaa kovin pitkään. Jalkapallo ei ollut ihan mun juttu ja baletti.. No, tanssia harrastin kyllä vielä tuonkin jälkeen, mutta sanotaan vaikka niin, että myöskään baletti ei varsinaisesti sytyttänyt.

2 Nuorempana (ala-asteella?) mä kävin (liian) monta kertaa Pikku G:n ja Antti Tuiskun keikoilla. Parasta oli kun saatiin kaverin kanssa nimmarit käteen Pikku G:n kanssa laulaneelta tytöltä, eikä oltais haluttu pestä meidän käsiä enää sen jälkeen :D

3 Mun kengän koko on 42. No, tämänkin monet tietää, mutta monet jaksaa silti yllättyä tästä. Oi kyllä, munkin mielestä tuo koko on ihan jäätävä, tiedän sen.

4 Mä en alunperin halunnut Tanskaan vaihtoon. Mun vaihtoehdot oli Ruotsi, Ranska ja Hollanti, Tanska ei käynyt edes mielessä. Sitten en päässytkään Ruotsiin ja YFU ehdotti Tanskaa. Mitä mä vastasin? ”Joo, miks ei.”

5 Tuohon Tanskaan lähtöön vaikutti ehkä pikkusen eräs laulaja nimeltä Nicolai Kielstrup.. Nicolas oli siihen aikaan niin ihana ja tanskan kieli kuulosti hauskalta. Hyvä syy lähteä vaihtoon? :D

6 Mä pelkäsin kissoja niin kauan, kunnes meille tuli kissa, kun mä olin 15. Syynä tähän pelkoon oli se, että mummon ja ukin kanssa raapaisi mua naamaan, kun mä olin ihan taaperoikäinen (ja se raapaisu tapahtui, koska mä olin ensin vetänyt kissaraukkaa hännästä)

7 Mä tykkään autolla ajamisesta, mutta mä en oo aina ollut mikään paras kuski, tuskin oon vieläkään. Kun harjoittelin kotona maalla ajamista ensimmäistä kertaa (oli talvi) niin mä ajoin hätäpäissäni auton pellolle ja se jäi lumihankeen kiinni. Loppujen lopuksi ukin piti vetää se auto traktorilla irti lumipenkasta.

8 Minä + talvi + auto ollaan muutenkin huono yhdistelmä. Toissa uutena vuotena ajoin auton metsään ja sen jälkeen en oo oikeastaan uskaltanut ajaa autolla talvisin. Kävin tuon tapahtuman jälkeen ottamassa autokoulusta lisää ajotuntejakin, mutta pelosta en päässyt silti yli.

9 Mä olisin halunnut lähteä vaihtoon Intiaan. Tai siis halusin joskus pari vuotta sitten ja sillä ajatuksella leikin ehkä muutaman viikon, mutta sitten kuitenkin päätin, että Espanja on se mun juttu.

10 Mä oon osallistunut Idolsin koelauluihin.

No, kuten todettua niin jotkut noista on semmoisia, jotka osa jo tietää, yritin kyllä parhaani mukaan keksiä semmoisia, joita en olisi vielä ihan hirveästi huudellut täällä blogin puolella tai niin paljon missään muuallakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti