keskiviikko 25. syyskuuta 2013

30 days challenge - day 4

Day 4: Your 3 favorite songs right now
Mun lempikappale vaihtelee varmaan päivittäin tai vähintäänkin parin päivän välein. Yhtenä hetkenä joku kappale kuulostaa tosi kivalta ja mä en halua kuunnella mitään muuta, mutta kohta mä oon taas kyllästynyt ja on pakko vaihtaa kappaletta. Mä pilaan monet kappaleet iteltäni kuuntelemalla niitä ihan liikaa ja kun mä saatan kuunnella parikin päivää repeatilla yhtä ja samaa kappaletta koko ajan, ei ole varmasti mikään ihme, että kohta kyllästyttää. Tässä nyt kuitenkin olisi kolme semmoista, jota mä tällä hetkellä kuuntelen paljon. 

Enrique Iglesias - No me digas que no
Enrique Iglesias - Cuando me enamore

Shakira - Dreams for plans
 

Enriquea mä nyt olen kuunnellut paljon muutenkin, mutta nuo kaksi kappaletta jäivät mieleen sieltä elokuiselta keikalta. Olin kyllä kuullut nuo aiemminkin, mutta en tiennyt niiden nimiä ja nyt tässä pari päivää sitten mä onnistuin löytämään ne uudestaan. Siitä lähtien ne on soinut vuorotellen vähän väliä ja vähän alkaa jo tuntua, että kohta voisi rueta taas vaihtamaan kappaleita..

Shakiraa mä kuuntelen myös tosi paljon, mutta nyt tuo kappale vaan osuu ja uppoaa niin hyvin, että en kerta kaikkiaan osaa vaihtaa mihinkään muuhun Shakiran kappaleeseen. Ihanat sanat, en vaan pääse tuosta nyt ylitse. Saa nähdä kuinka monta päivää tätäkin nyt sitten taas kestää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti