sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Veri vetää aina minut takas Kuopijoon

 Kuten aika monet jo tietääkin niin kerrottakoon tämmöinen pikku-uutinen täälläkin: Kuopiossa ollaan taas. Harjoittelu on siis ohitse mun osalta ja tulin käymään kotona ennen Barcelonaan lähtöä. Kauaa mä en täällä enää ole, mutta vähän aikaa kuitenkin vielä.  

Vähän kiirettä on pitänyt, vaikka oon yrittänytkin olla myös ihan vaan kotona ja nauttia siitä, että mä oon täällä taas pitkästä aikaa. Kavereita on kuitenkin tullut nähtyä ja monia tulee vielä nähtyä ennen Espanjaan paluuta. Paluu tuntui siltä aika karulta, melko pitkälti sen takia, että Suomessa on niin kylmä! Viimeset viikot Fuengirolassa oli lämpötilat reippaasti yli 30 asteen yläpuolella ja kun Suomeen tulin niin kyllä täällä viileeltä tuntu. Nyt on onneksi aurinko paistanut kunnolla Kuopiossakin ja tänäänkin painelin menemään shortsit jalassa.

Monet muutkin asiat tuntuu kyllä niin hassuilta, kaupassa mä oon ihan hukassa ja tervehdykset meinaa tulla suusta väkisinkin espanjaksi. Kai tähän tottuu ja kohtahan mä lähden jo Espanjaan takaisin... 

Fuengirola-postauksia on vielä tulossa, kunhan tässä saisin ajatukset kasattua ja kirjoiteltua. Tällä hetkellä on vielä harjoitteluraportti kesken, tiistaina menen käymään koululla opon juttusilla (joko mä oon sanonut, että oonkin Barcelonassa koko vuoden?) ja sitten pitäisi jo miettiä pakkaamista Barcelonaa varten. Tekemistä riittää, mutta yritän uhrata aikaa myös blogille heti kun kerkeän.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti