sunnuntai 15. syyskuuta 2013

"Enjoy your time here, you are almost there"

Sillon kun olin tulossa takaisin Espanjasta Suomeen, muistan lukeneeni tuon otsikon pätkän lentokoneessa edessä istuvan selkänojasta. Tuo tekstin pätkä luki jokaisessa tai jokatoisessa penkissä ja jotenkin se vain jäi mieleen. Sillon ajatus Espanjaan paluusta tuntui kaukaiselta ja mielessä oli vain ja ainoastaan Kuopioon pääsy. Tuntui suorastaan oudolta, että paluu Espanjaan koittaisi jopa yllättävän pian. Nyt se hetki on kuitenkin taas käsillä - huomenna tähän aikaan mä nimittäin olen Barcelonassa. Laukku on pakattu ja nyt vain odotellaan, että bussi lähtee illalla kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Aamulla lähtee sitten kone kohti Barcelonaa ja seikkailu alkaa taas.
 
Eipä mulla tähän väliin muuta, huomisesta sitten alkaa taas päivitykset Espanjan päästä. Jos joku tunnustaa olevansa Barcelonassa ja kaipaa seuraa niin saa huutaa hep - mä en nimittäin oikein vielä tiedä, miten ajattelin kuluttaa aikani ennen koulun alkamista.
 
 

3 kommenttia:

  1. Heippa! Satuin tänne ihmeellistä kautta, mutta minä olen Barcelonassa helmikuuhun asti, nyt kaksi viikkoa takanapäin. Kunhan asettaudut niin voisi vaikka treffaillakin, sosiaalinen verkostoni ei täällä vielä mitenkään täysi ole :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Joo, treffaillaan ihmeessä! :) jos haluut nii mut saa lisäiltyä facebookissa kaveriks tuolla sivupalkista löytyvällä sähköpostiosoitteella tai voit toki heitellä omiakin yhteystietoja tänne nii pystyy sitten paremmin juttelemaan :) mulla on tosiaan kaks viikkoa vielä koulun aikaan niin seura kelpaisi paremmin kuin hyvin, aika käy varmasti pitkäksi itekseen :D

      Poista
    2. Voi tätä kännykällä kirjottamisen ihanuutta.. *koulun alkuun siis :)

      Poista