maanantai 1. heinäkuuta 2013

Ahora tengo mucho mas

Parin tekstipainotteisin postauksen jälkeen haluaisin ihan vaan jakaa teille muutamia valokuvia viikonlopun ajalta.
 





 
Ylemmät kuvat otettu mun ja P:n eiliseltä lenkkireissulta. Meren rannalla kävely illalla on vaan jotakin niin parasta ja loppuajasta hypittiin siellä vedessä kuin pikkulapset, oli niin mahtavaa, kun oli tosi korkeat aallot ja vesikään ei tuntunut ihan kamalan kylmältä :)





Nämä kuvat puolestaan perjantain lenkkireissulta. Mä vaan oon niin rakastunut näihin maisemiin, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Tänään oon muuten ollut täällä jo kaksi viikkoa! Aika menee ihan sairaan nopeasti. Ja tasan kahden viikon päästä saan tänne vieraita (tai siis vieraan)!

4 kommenttia:

  1. Oi, mulla on ihan hirvee matkakuume! Ois niin ihanaa päästä jonnekki lämpimään :) Onneks Suomessakin on ollu nyt hyvät säät, mut ainahan se on niin paljon erilaisempaa päästä ulkomaille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, onhan se eri asia päästä ulkomaille, kun on se niin erilaista kuin Suomessa, mutta onneks siellä Suomessakin on kuulema nyt ihan hyvät säät nii ei sentään ihan vesisateessa tarvitse olla! :)

      Poista