maanantai 8. heinäkuuta 2013

Tänään ärsyttää...

 
Niin paljon kuin mä Espanjasta tykkäänkin niin yksi (tai itseasiassa aika montakin) ongelma täällä on. Yksi niistä ärsyttää ihan päivittäin – täällä ei ole kunnon lenkkeilymaastoa. Tai ainakaan täällä Fuengirolassa ei ole. Jos jonkun mielestä muka on niin tervetuloa näyttämään.


 
Käydään siis P:n kanssa aina sillon tällöin lenkillä ja P:n koira on mukana. Täällä on tosi vaikea löytää paikkaa, missä lenkkeillä, koska kaikki tiet on tommoista laatoitusta ja tiet on muutenkin kapeita. Mitään maastoa on ihan turha edes yrittää etsiä tai jos semmoisen löytää niin ne tiet on täynnä lasinsiruja, eikä siellä huvita itse kävellä, saatikka, että haluaisi antaa koiran kävellä siellä sirpaleiden päällä.
 

 
Tiet on muutenkin tosi roskaisia ja tänäänkin satuttin kävelemään alueella, jossa roskat oli ihan kirjaimmellisesti heitelty pitkin poikin tietä. Ei todellakaan mikään erityisen kaunis näky ja vaikka täällä yleisesti ottaen nättiä onkin niin kyllä mä kaipaan sitä, että pääsisin ihan oikeasti lenkkeilemään jossain.
 

 
Kuvin perusteella voisi kuvitella, että löydettiin joku kiva lenkkeilypaikka, mutta pyh pah ja pöh. Ajateltiin, että P:n koiraa voisi juoksuttaa tuolla, mutta kyllähän sieltä löytyi taas niitä lasinsiruja ja ties mitä muuta roskaa. Siinä sai omiakin jalkoja varoa ja mäkin välillä pysähdyin kopistelemaan kenkiä, kun koko ajan tuntui, että kengissä on kaiken maailman pikkukiviä ja kaikkea muuta mukavaa.
 
Toinen asia mikä mua häiritsee ihan yli kaiken, on semmoinen suomalaisryhmittymä, mikä täällä asuinalueella majailee. Kyseiset tyypit makoilee päivät pitkät eräässä puistossa tosi julkisella paikalla, juovat, huutaavat toisilleen ja mätkiivät koiria. Mua puistattaa joka kerta, kun mä kävelen siitä, mutta minkäs teet. Poliiseille on kuulema ilmoitettu monta kertaa, mutta ei niitä kiinnosta, koska ne tietää kyseisen porukan ja jostain syystä ne ei vaan tee asialle mitään. Ärsyttävää ja jos vain voisin niin muuttaisin asiaa jotenkin.
 
Elämän pienet harmistuksen aiheet. No, onneksi mielessä pyörii muutkin asiat - mä oon nimittäin nyt saanut päähäni, että minä the piikkikammoinen haluan tatuoinnin. Tiiän jo millaisen haluan ja mihin sen haluan, ainut vaan on, että en tiedä uskallanko ottaa sen. Joku voisi yrittää nyt huutaa mulle, että älä hyvä ihminen tee sitä! :D En tosin tiedä auttaako ne huudot mitään...

4 kommenttia:

  1. Nyt on kyllä ihan pakko huudella että uskalla ihmeessä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkaa olla liian lähellä, että otan oikeesti :D

      Poista
  2. Tatuointikoneessa on niin pienet neulat ja ne liikkuu niin nopeesti ettei niitä edes huomaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoivoi, mä alan olla koko ajan enemmän sen tatuoinnin kannalla, sitä markkinoidaan mulle liian hyvin :D

      Poista