torstai 11. heinäkuuta 2013

Näytä mulle missä sulla on rusketusraidat

No ootkos sinä ees yhtään ruskettunut siellä Espanjassa? Taas yksi näitä kysymyksiä, joita kuulee aika usein ja melkein tekisi mieli aina vastata, että ei, en ole, mutta höpsistä, oon minä ehkä sittenkin!
 
 
21.6.

 
22.6.

 
8.7.

 
8.7.
 
 
Ne on ruskeet!
 
 
Mulla on shortsirajat!

 
On sitä väriä siis tullut hieman pintaan, mutta vielä ei olla ihan samoissa lukemissa, kun huhtikuussa 2011... Kuva otettu hieman Teneriffan reissun jälkeen ja kuten näkyy, joku ehkä vähän sai väriä pintaan. Ensimmäinen päivä, lämmintä lähemmäksi 40 astetta, koko päivä altaalla, aurinkorasva jäi vähemmälle, tarviiko sanoa muuta? Paloin tosi pahasti, mutta sen jälkeen tuli kyllä melkoinen rusketus. En tosin suosittele kenellekkään.
 
Oon muuten tänne tulosta lähtien kirjoitellut kalenteriin joka ilta jotakin läpäläpää päivän tapahtumista ja siinä samalla oon merkaillut huvikseni ylös päivän lämpötilan. Selailin sitten kalenteria eilen ja tein semmosen huomion, että ensimmäisen kahden viikon ajalta se lämpötila näyttää joka päivältä noin +25, kun taas viimeisen kahden viikon ajan se on ollut noin +35. Vähän täällä on siis näköjään lämmennyt jo... :) 
Ps.
 
 
Monsterijalka on alkanut parantua!

4 kommenttia:

  1. Mä oon kateellinen sulle kun oot niin ruskettunut, ite oon ihan kalpee D:::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein tekisi mieli sanoa, että mäkin oon vielä aika kalpee, mutta ehkä mä oon hiljaa... :D Ei vaan oikeasti, mä oon täällä tosi kateellinen ihmisille, kun 90% muista on ihan ruskeita ja mä näytän edelleen ihan kalkkilaivan kapteenilta :'D

      Poista
  2. Hassua kun mun kaks kaveria oli toukokuussa Kreetalla ja Suomessa oli sillon myös hyvät kelit. Olin silti ruskeempi kun kumpikaan kavereistasi. :) Tosin riippuuhan se paljon ihmisestä, kun toiset ruskettuu tosi nopeesti ja joihinkin ei ota väri ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, et riippuu ihmisestä tosi paljon :D Mun siskokin on tällä hetkellä tosi ruskee, vaikka se on ihan vaan siellä Suomessa :)

      Poista