keskiviikko 22. toukokuuta 2013

On se kesä ihana

 





Niin paljon kun mä Suomee jaksankin aina toisinaan arvostella niin kyllä kesä vaan on ihan mielettömän nätti! Käytiin kaverin kanssa lukemassa venäjän tenttiin puistossa, kun oli niin nätti ilma ja muutamat kuvat tuli siinä samalla sitten napattua. Harmi, kun ei ollut kameraa mukana, olis ehkä saanut parempia kuvia kuin kännykällä, mutta ihan kivoja noistakin tuli.

Ja nyt sitten pittää jatkaa venäjän opiskelua, piti vaan päästä vähä hehkuttamaan noita maisemia ja kesää!

4 kommenttia:

  1. Mikä puhelin sulla on? En eka edes tajunnu, että nää vois olla puhelimella otettuja : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iphone 4s :D Kyllä silläkin onneks hyviä kuvia saa ja suurimman osan kuvistani mä räpsin sillä, toi vaan oli taas kerran niitä hetkiä, kun toivoin, että mulla olis ollu se kamera mukana :D

      Poista
  2. Kuinka pitkään sä oot lukenut venäjää nyt?

    Mulla on kesällä edessä aikamoinen kertaaminen, että selviän syksyllä kursseilla mukana.. Sain kyllä ekoista kahdesta kurssista 5 ja 4, mutta omasta mielestäni mun osaaminen on lähempänä ykköstä :D Huomaa kyllä kun ei pääse kunnolla harjoittelemaan kieltä (esim. puhumaan) niin ei sitä mitään tahdo oppia hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä alotin tammikuussa eli noin puol vuotta on nyt kestänyt tää peruskurssi :D Ekasta kokeesta vetäsin ykkösen, vähä rupes jännittämään nyt tänkin kokeen puolesta, kun eilen tuli suullisestakin kokeesta numero 1,5...

      Toi on kyllä totta, että se kieli unohtuu hirmu helposti, jos sitä ei pääse käyttämään missään :/ Mua vähä jännittää kans ens vuos, mä haluaisin kyllä jatkaa venäjän opiskelua sitten kun tuun Barcelonasta takasin, mutta en tiiä osaanko mä yhtään mittään enää vuoden tauon jälkeen.. :D

      Poista