maanantai 13. toukokuuta 2013

Ihana aurinkoinen päivä

Vaihtojutuista ei ole kuulunut mitään uutta, enkä mä vielä edes kamalasti stressaa asiasta – eiköhän sitä tietoa ala pian tulla jokatapauksessa. Viime viikolla mä myös sain uuden idean ja vaikka tämä ei ole varmaa, pikemminkin on 90% varmaa, ettei tämä tule onnistumaan niin mä haluan silti jakaa tämän mun ajatuksen. Viime viikolla harjoitteluvastaava välitti erään viestin eteenpäin meille opiskelijoille. Fuengirolaan etsitään harjoittelijoita ja koska se paikka ja kaikki kuulosti niin mun jutulta, mä laittelin perjantaina alustavan kyselyn, että voisikohan sinne päästä vielä tänä kesänä. Epäilen, että ei sinne enää täksi kesäksi pääse, mutta kysyin kuitenkin ja nyt sitten odottelen vastausta. Jos sinne on mahdollista päästä niin sitten laitan ihan pikavauhtia kaikki hakemukset sinne menemään ja toivon parasta – jos kaikki menee niinkuin mä toivon, niin kolmen viikon päästä mä olen jo Espanjassa! Ei kuitenkaan pidä innostua liikaa, koska kuten sanottua, on paljon todennäköisempää, että tämä suunnitelma epäonnistuu kuin että se onnistuu.

EDIT 18:10// E kiinnostui tuosta paikasta myös ja soitti sinne tänään, ottaavat kesäksi kaksi harjoittelijaa! Tänään siis lähtee menemään harjoitteluhakemus kohti Fuengirolaa :)

Tänään on muutenkin ollut tosi kiva aamu. Koulu alkaa parin tunnin päästä ja harjoitellaan meidän erään työn esittelyä. Tästä asiasta voin kertoa enemmän keskiviikkona, mutta tämä on kuitenkin se työ, josta mä oon viimeiset pari kuukautta hermoillut – tämä homma alkaa olla vihdoin kasassa! Ensi viikolla alkaa tenttiviikkokin ja sen päättyminen tietää erästä asiaa, nimittäin kesälomaa! Tekemistä siis riittää vielä, mutta mua jaksaa hymyilyttää :)

Viikonlopun mä vietin mun vanhempien luona ja kun tulin sitten eilen kotiin, täällä ei toiminut internetyhteys. Mun oli tarkoitus tehdä koulujuttuja, mutta eihän siitä mitään ilman nettiä tullut. Sen sijaan, että mä olisin opiskellut, mä kaivoin Serranon perheen tuotantokaudet esiin ja aloitin niitten tuijottamisen. Ainakin kolme tai neljä jaksaa tuli katsottua ja voin kertoa, että mä olen koukussa. Sillon kun Serranot tuli televisiosta ja oli todella suosittu myös Suomessa, mä en siitä ohjelmasta jaksanut välittää, katselin lähinnä vaan pakon edestä joskus kavereiden kanssa. Tässä muutama kuukausi sitten kuitenkin löysin kaudet 1-4 todella halvalla Prismasta, joten mä ajattelin ostaa ne – ehkä se on hyvä sarja ja siinähän kuulee espanjaa. Joo, nyt olen tosiaan ihan koukussa ja ah se kieli. Tuntui eilen ihan pirun hyvältä, kun mä aina välillä ymmärsin ilman tekstejäkin, mitä siinä puhuttiin! Koska mä en kesällä ole näillä näkymin töihin menossa, voinkin sitten katsella sydämeni kyllyydestä Serranoita ja opiskella espanjaa sitä kautta...

No, ettei mene ihan jaaritteluksi, niin hyvää alkavaa viikkoa kaikille, toivottavasti kaikilla on yhtä kiva päivä kuin mulla! (Ja pitäkää peukut ja varpaat taas pystyssä mun puolesta, toivon, että sieltä Fuengirolasta ollaan tänään yhteydessä muhun...)


Ps. Mä oon menettänyt sydämeni tuolle Serranoiden tunnuskappaleelle..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti