maanantai 27. toukokuuta 2013

Kesälomalupaus

Se ois vähän niinkuin semmonen juttu, että mun kesäloma alkoi tuossa tunti sitten! Tänään tai viimeistään huomenna yritän tehdä aiheeseen liittyvän postauksen, jota oon suunnitellu jo tosi pitkään (ja maltan tuskin oottaa, että pääsen sen kirjoittamaan!), mutta nyt ajattelin heittää tämmösen pienemmän jutun tähän väliin.

Kaikkien todistajien läsnäollessa minä lupaan, että koko kesäloman ajan minä opiskelen espanjaa vähintään tunnin päivässä. Jos joku päivä lintsaan niin seuraavana päivänä opiskelen tuplamäärän. En yritä tehdä opiskelusta mittään pakkopullaa, mulla vaan pittää olla joku tavote ja suunnitelma, että mä kans oikeasti opiskelen. Ja nyt kun oon tämän asian tälleen blogin puolella ilmoittanut, mä en voi lipsua tästä lupauksesta :D


Käsi syd.. espanjan kirjan päällä lupaan tätä suunnitelmaani noudattaa! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti