perjantai 24. toukokuuta 2013

Aika sanoa hei hei




 
Lupaan ja vannon pyhästi, että tämän jälkeen ei ihan heti tuu mittään epämääräisiä luontokuvia lisää! Mä vaan oon nyt niin kesäfiiliksissä ja eilen oisin voinut räpsiä ihan loputtomasti kuvia, kun oltiin M:n kanssa lenkkeilemässä..
 
Mulla on ihan mielettömän haikea olo, ollut eilisestä lähtien. M lähtee ensi viikolla Saksaan, C ja S puolestaan lähtee Luxemburgiin ja Ranskaan, ja luokkakaverit omiin kotikaupunkeihinsa. Tämä kulunut kouluvuosi on mennyt tosi nopeasti ja kevätkin meni nopeammin kuin mä kerkesin tajuta. Mä muistan niin selvästi, kun haettiin C ja S lentokentältä ja vietiin ne ekaa kertaa niitten kämpille, nyt ne sitten jo lähtee pois. Ihan älytöntä.
 
Toissapäivänä C laitto meille niitten tuutoreille viestiä ja kyseli, haluttaisiinko me tulla huomenna (eli siis eilen) grillaamaan niitten ja niitten muutaman vaihtarikaverin kanssa. Kyllähän me sitten mentiin ja oli tosi mukava ilta. Sää ei enää ollut ihan niin hyvä kuin päivällä, mutta muuten oli kivaa. Kukaan vaan ei oikein osannut sytyttää grilliä ja jotenkin tilanne päätyi siihen, että meidän ranskalaisvahvistukset kipitti metsään, keräs sylin täyteen käpyjä ja heittelivät ne tuonne grilliin. Alimmaisessa kuvassa vähän kuva tästä, kyllä ne kävyt vielä siellä näkyy :D Ruuat saatiin tehtyä ja sitten pojat halus vähän rueta leikkimään, ne haki valehtelematta ainakin metrin pituisia keppejä metsästä ja heitteli ne sinne grilliin. Tästäkin olisi kuvamateriaalia todisteena, mutta en viitsi niitä täällä kuitenkaan julkaista, jos pojat ei halua naamaansa mun blogiin.
 
Eilisessä oli myös mukavaa se, että satuttiin näkemään A, meidän koulun entinen vaihtari Espanjasta. A oli täällä syksyn ja nyt se oli käymässä Kuopiossa, nähtiin eilen ihan sattumalta tuon grilli-illan aikana. Mä oon jutellu A:n kanssa vaan muutaman kerran, ei keretty tutustumaan kunnolla ja mä oon harmitellut sitä myöhemmin, koska A on siinä koulussa, mihin mä Barcelonassa meen. E (ei se E, joka lähtee kans Barcelonaan) sitten jutteli A:n kanssa eilen ja kertoi, että mä oon tulossa niitten kouluun vaihtoon. A toivotteli mut tervetulleeksi ja lupas olla apuna, jos vaan tarviin yhtään mitään apua missään :) A onkin jo mulla Facebookissa kaverina, pitää vissiin vähän rueta tutustumaan kesän aikana paremmin niin on sitten jo yksi tuttu siellä Barcelonankin päässä.
 
Barcelonasta puheenollen, sieltä ei ole kuulunut vielä(kään) mitään eli odottelu jatkuu. Nyt tosin myös odotellaan tenttien tuloksia.. Maanantaina olisi vielä yksi tentti, mutta sen jälkeen mun kesäloma alkaa!

2 kommenttia: