keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Lempparimusiikkia Tanskasta

Tää nyt liittyy edelliseen postaukseen aika vahvasti, joten suosittelen lukaisemaan sen läpi ensin. Koska tanska on kaunis kieli niin linkittelempä muutamia mun mielestä kivoja kappaleita, jos joku vaikka innostuis näistä mun lemppareista enemmänkin.

(Nimiä klikkailemalla kappaleet aukee Youtubeen)


Nicolai nyt vaan on ihana. Enää kyseinen poju ei taida tehdä musiikkia (ainakaan aktiivisesti?), mutta nää vanhat kappaleet on parhautta.

Tästä kappaleesta tuli mulle tosi tärkeä vaikeina aikoina Tanskassa – tätä mä kuuntelin uudestaan ja uudestaan, ja kun oli rankkaa niin tää biisi autto uskomaan siihen, että asiat paranee vielä.

Näistä sanoista mä tykkään kans tosi paljon, ei mulla sen kummempaa perustelua tähän oo.

Celina Ree - Savner dig sindsygt Celina on ihanan räväkkä ja sen kappaleet saa mut aina tosi hyvälle tuulelle, tässä naisessa vaan on oikeenlaista asennetta!

Tähän bändiin mä oikeastaan tutustuin enemmän vasta Suomessa. Ensimmäisen kappaleen mä kuulin joskus Tanskassa, kun mun kaveri kuunnellutti sen mulla – sillä oli jotakin sydänsuruja ja toi kappale kuulema autto niihin. Toi kappale on kyllä ihan mielettömän ihana, mä tykkään noista sanoista tosi paljon. Jälkimmäisen kappaleen mä löysin vasta muutama kuukausi sitten ja en voi sanoo muuta kuin sen, että mä rakastuin siihen samantien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti