sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Sunnuntaifiiliksiä



 
Viikonloppu tuli ja meni. Eilinen oli kiva päivä, mä olin koko päivän ihan poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja syytän siitä eilistä säätä. Aurinko paisto, oli lämmin ja tuntu siltä, että vihdoinkin se kevät sieltä tulee! Kaikki vaan hymyilytti ja elämä oli ihanaa. Nyt tästä vois kuvitella, että normaalisti mä oon ihan maani myynyt ja mikään ei oo kivaa, mutta ei tää nyt sitä tarkota :D Kevät ja aurinko saa mut vaan aina niin hyvälle tuulelle ja musta on joka vuosi yhtä ihanaa kun kevät tulee. Se on nii mahtavaa, kun kevätaurinko paistaa, voi rueta käyttämään aurinkolaseja, on lämmin, lumi alkaa pikkuhiljaa sulaa, asvaltti tulee taas näkyviin jään alta... Vielä mahtavampaa on, kun pääsee ajamaan auton kanssa sulalla tiellä auringon paisteessa ekaa kertaa. Mmm, kevät <3 Harmi vaan, että tänä keväänä mulla ei oo enää autoo.
 
Eilen mun piti olla ilta kotona, mutta lähdettiin sitten kaverini K:n kanssa katselemaan vähän Kuopion yöelämää. Alku ei kyllä sujunu ihan suunnitelmien mukaan, missattiin bussi (meni meijän nenän edestä), joten reippaina tyttöinä sitten käveltiin keskustaan. Sillä hetkellä kyllä kiitin itteeni siitä, etten kerrankaan laittanu hametta ja korkkareita jalkaan...
 
 
 
 
Baari-illan jälkeen on sitten hirveen kiva lukee vähän alkoholilainsäädäntöö. Meillä oli ennen hiihtolomaa alkoholipassitentti ja mä en sitten sitä päässyt läpi. Huomenna olis uusi yritys ja tää lukeminen ei kyllä nyt niin kauheesti innosta... Huomiseks pittäis myös perehtyä vähän erääseen laskettelukeskukseen. Tehdään yhdellä kurssilla projektia liittyen erääseen toiseen laskettelukeskukseen ja sitä varten pittäis hieman perehtyä myös kilpailijoiden tekemisiin. Onneks tässä on koko päivä aikaa, just nyt ei ihan kauheesti iske nää kouluhommat.
 
No, ehkä mä kohta avaan tuon vihkon muutenkin kuin kuvaustarkoituksessa ja oikeasti rupeen opiskelemaan, samalla kun ootan virpojia. Epäilisin kyllä, että ei niitä enää tänne tule, mutta ainahan sitä voi elätellä toivoa :) Maalla kun asuttiin niin ei siellä mittään virpojia käyny ja nyt oon sitten ootellu, jos joku vaikka eksyis tänne, mutta ei ainakaan toistaiseks oo yhtään virpojaa käyny täällä meillä.

4 kommenttia:

  1. Kiinnostuin tosta sun suunnitelmasta ihan hirveesti koska itellä on vähän samanlaisia fiiliksiä. Heräs heti pari kysymystä ja oon tosi pahoillani jos oot jo vastaillu näihin joskus/jossain. Missä opiskelet matkailualaa ja miks valitsit vaihtokohteeks just Espanjan?

    http://sarainfinitewanderer.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Nyt kyllä lyö mulla tyhjää, että oonko vastannu noihin missään.. En varmaankaan :D Ja vaikka oisin sattunukkin vastaamaan, nii tottakai multa saa kysellä asiasta! :)

    Mutta niin, mä opiskelen Kuopiossa Savonian AMK:ssa. Tota Espanjaan lähtöö mä en kyllä osaa perustella kauheen fiksusti, mutta lupaan yrittää :D Espanja on kiehtonu mua jostain yläasteelta lähtien ihan älyttömän paljon, mä niin tykkään niistä ihmisistä, siitä kulttuurista, kielestä, säästä, kaupungeista.. Mä lähin sitten yläasteella Tanskaan vaihtoon ja vaikka mä en itse vaihtoo kadukkaan niin mua jäi harmittamaan ihan hirveesti, että en lähteny Espanjaan jo sillon. Joskus lukiossa/lukion jälkeen mä sitten päätin, että jos mä koskaan pääsen korkekouluun opiskelemaan niin sitten mä lähden vaihtoon ja mä lähden nimenomaan Espanjaan. Sitten mä satuin pääsemään kouluun ja ihan samantien mä tiesin, että heti kun mahollista, niin mä lähen vaihtoon. Mahdollisuus siihen sitten tuli ja Savonialla sattuu olemaan yhteistyökoulu Barcelonassa nii mun päätös oli sitten oikeestaan sillä tehty, eikä harmita ainakaan vielä yhtään, tuskin tulee harmittamaankaan missään vaiheessa :)

    VastaaPoista
  3. rupes tekee mieli suklaata ja suklaamunia, nam!! sulla on tosi mukava blogi ja kirjotat kiinnostavasti :)

    http://emiliamilana.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Haha, ei käyny virpojia sunnuntaina yhtään, joten saatto olla, että pari suklaamunaa tulis syötyä... :) Ja kiitos kovasti!

    VastaaPoista