maanantai 15. huhtikuuta 2013

Hajamielisyys kunniaan

Tästä postauksesta tulee lyhyt, mutta ei se mittään, koska tän jutun halusin kertoa, eikä nyt oo muuta kirjotettavaa. Mä oon tässä viime aikoina huomannu, että mun muisti tuntuu olevan lyhyempi kuin koskaan, todennäköisesti ihan vain siitä syystä, kun on niin paljon kaikkia koulujuttuja sun muita, mitkä pittää muistaa tehä. Kuluneen kuukauden aikana mä oon täälläkin siitä puhunut, että pitää saada niihin vaihtopapereihin allekirjoitukset. No, kyllähän minä ne allekirjoitukset sain ja veinkin ne paperit jo sille vaihtokoordinaattorille. Kerkesin mielessäni aatella, että jes, tää vaihtohomma etenee, mutta ei nyt sitten kuitenkaan:

"Hei.
Sinun antamistasi hakemuksista puuttui sinun allekirjoitukset."

:D Että näin alkoi minun maanantai!

3 kommenttia:

  1. Eilen ei kyllä kauheesti naurattanu, eikä tänä aamunakaan, mutta nyt on papereissa myös minun nimet ja jos vaikka tällä kertaa ne paperit pääsis lähtemään ihan Barcelonaan asti.. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi :)

    http://iseeabiggerdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista