lauantai 13. huhtikuuta 2013

Haastetta pukkaa

Tämmönen haaste tupsahti mulle, joten pitäähän sitä sitten vastata! :D

Ohjeet

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!

Faktat:
1. Mä oon kotoisin Kuopiosta
2. Mä kirjoitin ylioppilaskokeissa 7 eri ainetta, paras arvosana oli M (t: katkera, psykologia lähti paria pistettä vaille L:nä menemään, tuli takasin paria vaille E:nä)
3. Mulla on oma koira nimeltä Oliver, joka on chihuahua
4. Vanhempien luota löytyy myös toinen koira Nette ja kissa Roope
5. Mä oon entinen cheerleader
6. Yläasteella mä keksin, että haluan oppia soittamaan kitaraa ja omistan yhä edelleen kitaran, mutta en osaa soittaa sillä mittään
7. Mä en oo oikein viiniä oppinut juomaan koulustakaan huolimatta, mutta jos viiniä erehdyn ostamaan niin sillon se on ehdottomasti
Casa de la Ermita Dulce Monastrellia!-
8. Mulla on syntymäpäivät kesäkuussa
9. Mun haaveammatti pienenä oli Miss Suomi :D
10. Mä oon oikeastaan aika ujo
11. Haluaisin muuttaa isompaan asuntoon

Kysymykset

1. Minkä luonteenpiirteen muuttaisit itsessäsi?
- Tätä piti hetki miettiä, mutta sitten kyllä tupsahti samantien mieleen oikea vastaus. Äkkipikaisuus. Mä hermostun ihan järkyttävän nopeasti ja ihan mistä tahansa, enkä osaa aina pittää kieltäni kurissa, kun joku asia ärsyttää. Nykyään osaan ehkä säästellä sanojani paremmin kuin nuorempana, mutta kyllä mun suusta vieläkin välillä lentelee vaikka millasia sammakoita ihan huomaamatta

2. Rehellisesti, oletko riippuvainen puhelimeen, tietokoneeseen tms. elektroniikkalaitteeseen?
- Aika paljon mä vietän aikaa sekä tietokoneen että puhelimen äärellä, mutta en mä silti kummastakaan riippuvainen oo. Keksin kyllä tekemistä ilman elektroniikkalaitteitakin ja en kuole siihen, vaikka ei olis koko ajan esimerkiksi kännykkä kädessä.

3. Onko sinulla mitään ''feikkiä'' kuten hiustenpidennykset, ripsienpidennykset, rakennekynnet tms?
- Clip-on pidennykset omistan, mutta en käydä niitä kovinkaan usein. Erehdyin ostamaan ne Virosta halvalla, joten laatu on sitten ihan omaa luokkaansa... Tykkään kyllä niistä paljon, mutta ne on niin kamalan vaikeat laittaa, että useimmiten en jaksa vaivautua, kun omilla hiuksillakin kuitenkin rupee tuota pituutta jo olemaan. Geelikynnet mulla on ollut, mutta nekin laitoin Bulgariassa ja hirmu huonolla tekijällä, ne kynnet pilas mun omat kynnet. Mun omat kynnet kasvaa tosi helposti ja tykkään tosi paljon niiden lakkaamisesta ja koristelusta, joten en oo Suomessa kokeillu geelikynsien uudelleen laittoo (siitäkin huolimatta, että mulla olis itelläni tarvikkeet siihen touhuun).

4. Kuunteletko yksin ollessasi sellaista musiikkia jota ei muitten kuullen kehtaisi?
- :D Kuuntelen, mutta en kehtaa tunnustaa, että mitä mä kuuntelen, koska ne on jotakin niin semmosta, mitä en yleensä kuuntele.

5. Lempi TV-sarjasi?
- Nikita! Ah, oon niin rakastunu siihen ohjelmaan! Harmi vaan, että kolmas tuotantokausi ei oo vielä tullu DVD:lle ja en suostu katsomaan sitä netin kautta... Jotenkin siinä on vaan oma fiiliksensä, kun saa katella niitä jaksoja omassa rauhassa miten huvittaa ilman, että pitää ootella uutta jaksoo.

6. Lempi vaatemerkkisi?
- Mä en niinkään seuraa vaatteissa mittään merkkejä, ostan sitä, mikä tuntuu ja näyttää hyvältä. Yleisimmin mun vaatteet on jotain perus Gina, H&M & New Yorker rättejä :D New Yorker on varsinkin mun pahin koukutus, sieltä mä en ikinä poistu tyhjin käsin..
 
7. Musiikkityyli jota et voi sietää?
- Äääh ois hirmu kiva vastata tähän, että mä tykkään kaikesta ja niin pois mutta niin.. En mä tiiä. Mitkään Justin Bieberit, One Directionit sun muut teinitähdet ei oikein mun musiikkimakuun kolahda, mutta en mä näin julkisesti kehtaa niitä hirveesti haukkumaan lähtee.

8. Annatko helposti periksi?
- Joo ja en. Mut saa aika helpotusti suostuteltua millon mihinkin mukaan ja mä oon surullisen kuuluisa siitä, että en osaa sanoo yhtä pientä ei – sanaa.. Toisaalta taas, jos mä jotakin saan päähäni niin en todellakaan luovuta samantien vaan saatan jankuttaa asioista ihan ärsyttävyyteen asti.

9. Mihin kaupunkiin muuttaisit mieluiten?
- Vuosi sitten olisin vastannut Kuopio, nyt vastaan Barcelona. Suomen sisällä mä oon ihan tyytyväinen Kuopioon ja jos en olis lähdössä vaihtoon niin ei mulla kyllä olis mikään kiire täältä mihinkään. Nyt kuitenkin oottelen sitä Barcelonaan muuttoo ja saa nähä miten pahasti se kaupunki tulee mun sydämen viemään... Todennäköisesti mua ei sieltä enää saada takaisin Suomeen, ainakaan kamalan helposti.

10. Missä opiskelet/olet töissä?
- Savonia AMK:ssa opiskelen matkailua

11. Kauan olet pitänyt blogia?
- Tätä blogia vissiin noin kuukauden..? Perustin tän kyllä jo yli vuosi sitten, mutta sillon ei vaan ollu innostusta rueta kirjottelemaan sen kummemmin. Ensimmäisen kunnon blogin perustin joku neljä vuotta sitten ja kirjottelin sitä Tanskan vaihdon ajan, mutta sen kirjoittaminen loppu siihen, kun tulin takaisin Suomeen.

Kysymykset

1. Mikä on haaveammattisi?
2. Missä haluaisit olla 5 vuoden päästä?
3. Onko sinulla lemmikkejä?
4. Lempiaineesi peruskoulu aikana?
5. Haluaisitko asua jossain muualla kuin missä asut?
6. Mikä on lempiruokasi?
7. Lempi vuodenaikasi?
8. Minkä tyylistä musiikkia kuuntelet?
9. Mitä tv-ohjelmia katsot?
10. Mistä luonteenpiirteestäsi pidät eniten?
11. Joko odotat kesää?

Haastan

Mä oon vähän tylsä ja haastan vaan muutaman blogin. Ihan siitä syystä, että en seuraa kovin montaa blogia aktiivisesti ja monissa on se yli 200 lukijaa, joten en viitsinyt rueta kissojen ja koirien kanssa metsästämään noin montaa blogia. Haasteet kuitenkin tupsahti tämmöisiin osoitteisiin:




3 kommenttia:

  1. hei olen tehnyt haasteen jo kerran niin en valitettavasti aio osallistua enää uutta kertaa tähän :c haasta joku muu mun puolesta!

    VastaaPoista
  2. sul on kiva blogi ! kuvia vois olla vaa enemmän :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos huomioinnista, mutta mä olen valitettavasti ehtinyt jo tekemään tämän :--)

    VastaaPoista