torstai 3. huhtikuuta 2014

Voi matkakuume

Mulla on matkakuume. Paha sellainen. Ja koska mulla on matkakuume enkä nähtävästi voi lopettaa lomakuvien katselua ja lentojen etsimistä niin laitan nyt sitten muutkin sijaiskärsijäksi ja toivon, että tämä kuumeilu tarttuu edes johonkin muuhunkin.


Nämä kuvat ovat siis muutaman vuoden takaiselta Kreikan reissulta. Oltiin ystäväni V:n kanssa Kreikan Pargassa elo-syyskuussa 2011 ja aiheesta olen kirjoittanut tarkemmin tässä postauksessa.

Kyseinen reissu oli minun ensimmäinen kosketus Kreikkaan ja voi pojat kuinka kyseinen maa vei mun sydämen saman reissun aikana. Siellä oli niin kaunista, vesi kirkasta, ihmiset ystävällisiä.. Meitä oltiin etukäteen peloteltu, että suomalaiset eivät olisi kreikkalaisten suosiossa talouskriisin takia, mutta vielä mitä. Ainakin me saatiin äärimmäisen ystävällistä palvelua joka kohdassa, eikä ketään tuntunut haittaavat se, että me ollaan lähtöisin juuri Suomesta. Tai sitten kukaan vaan ei kehdannut niin meille päin naamaa sanoa.


Kreikkaan en ole vielä tuon reissun jälleen palannut, mutta toivon, että pääsen sinne vielä uudestaan. Pargassakin olisi niin ihanaa käydä ja monta kertaa se on ollut mielessä, mutta sitten on aina tullut lähdettyä jonnekkin muualle. Joku päivä mä vielä varmasti palaan tuohon ihanaan maahan.

Onko kukaan lukijoista sattunut käymään Pargassa? Tai onko kellään muulla matkakuumetta tällä hetkellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti