perjantai 3. tammikuuta 2014

Uuden vuoden viettoa

Nyt on uusi vuosi vietetty täälläkin ja pitää kai sitä edes leikkiä olevansa ahkera bloggaaja ja kirjoitella vähän siitä uuden vuoden vietosta. Kauheasti suunnitelmia meillä ei ollut, mutta sitten minä satuin lukemaan täältä netin ihmeellisestä maailmasta, että Plaza Espanyalla - tai tarkemmin sanottuna Montjuicin suihkulähteillä - tapahtuisi jotakin jännää. Olisi kuulema joku jättimäinen metallinen ukkeli, ihmispatsaita, valoshow'ta, ilotulituksia jne. Pitihän sitä sitten lähteä katsomaan.

Tiedossa kyllä oli, että siellä olisi ihmisiä paljon, mutta kyllä se väkimäärä silti vähän yllätti! Kamalasti ei muita esityksiä nähty, kun kaikki hyppi kirjaimmellisesti päälle koko ajan, mutta lähtölaskenta puoleen yöhön kellon kumautuksineen ja ilotulitukseen oli todella hieno, puhumattakaan sitten siitä, kun ne ilotulitukset vuoden vaihtuessa alkoi. Valehtelematta hienoimmat ilotulitukset, jotka mä oon koskaan nähnyt.

Katsottiin ilotulitukset ja sitten lähdettiin jo hipsimään kotiin - hipsimään tosiaan, sillä normaalisti 10 minuutin matkaan meni nyt reippaasti päälle puoli tuntia, koska ei tosiaankaan oltu ainoat ihmiset Plaza Espanyalla.. Kuvat kertokoot puolestaan.

New year and new tricks and so on. We really didn't have any plans for the New Year's evening but then I read from internet that there is going to happen something special in front of Magic fountains of Montjuic. We decided to go there and yes, I really was something special. Only problem was that there was so much people! We couldn't see much but I think it was amazing and the fireworks were the best I have ever seen.







2 kommenttia:

  1. Millasta työtä sää teet siellä Barcelonassa? vai teetkö siellä töitä?

    VastaaPoista
  2. Fuengirolassa mä olin työharjottelussa ns. infopisteessä, mut täällä Barcelonassa mä oon ihan vaan opiskelemassa :)

    VastaaPoista