perjantai 21. maaliskuuta 2014

Viikon jännimmät uutiset

Sarjassamme hehkuttaisko tätä vai olisko hehkuttamatta. No, taidan hehkuttaa kuitenkin. Vielä joitakin viikkoja sitten olin varma, että en tee enää toista työharjoittelua ulkomailla, mutta nyt sitten on taas suunnitelmat ja ajatukset heittäneet vähän kuperkeikkaa. En nyt tähän hätään muista, kuinka paljon olen täällä hehkuttanut Venäjää, kyseinen maa kun on houkutellut minua jo ties kuinka kauan ja viime vuonnahan minä koulussa kävin myös venäjän peruskurssin. Venäjälle matkustaminen on pyörinyt pitkään mielessä, mutta en vaan ole vielä saanut toteutettua sitä suunnitelmaa.

Arvaatteko mihin tämä johtaa?

Arviolta viikko sitten ajattelin, että voisin käydä kesällä joitakin kursseja, koska kesätöitä ei ole ainakaan vielä tiedossa. Päädyin sitten valitsemaan kolme Venäjään liittyvää kurssia ja siinä samalla sitten aloin miettimään, että olisipa hauska tehdä opinnäytetyö Venäjään liittyen (meille on parin viime viikon aikana paasattu aika paljon opparin teosta). Kävin sitten vähän jututtamassa opoa, joka keksi, että minähän voisin lähteä Venäjälle työharjoitteluun ja siinä samassa sitten rykäistä opinnäytetyönkin. Ja minähän hullu innostuin asiasta! Tänään sitten kyselin koululla vähän enemmän tuosta mahdollisuudesta ja jos nyt mitään ihmeitä ei tapahdu (Venäjä esim. keksii iskeä rajat kiinni tai jotakin muuta kivaa) niin ensi keväänä minä ehkäpä olisin lähdössä työharjoitteluun Moskovaan tai Pietariin. Hullua, eikö?

Tuo Venäjä ei oo kyllä ihan mun tämän viikon hulluin idea. Mä oon jo pitkään haaveillut uudesta tatuoinnista ja eilen sitten päätin, että rahatilanteesta viis, tatuointi on saatava. Niimpä tänään mä marssin tatuointiliikkeeseen ja varasin ajan tiistaille. Huh huh, jännittää jo ihan pirusti nyt!

Tämmöinen viikko siis täällä, jänniä uutisia riittää. Mites siellä ruudun toisella puolella on viikko sujunut?

4 kommenttia:

  1. Kohti uusia haasteita siis, hienoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti, mitä sitä suotta vielä paikoillaan pysymään :)

      Poista
  2. Oi vitsi, kuulostaa ihan mahtavalle! Toivottavasti itsekin saisi noin kivoja tilaisuuksia ja olisin yhtä rohkea kuin sä sitten kun oon opiskelemassa:) ja tatuointi, aivan mahtavaa! Toivottavasti siitä tulee sitten jonkinnäköistä kuvamateriaalia...?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos vaan tilaisuuksia tulee niin kannattaa kyllä ehdottomasti vaan niihin tarttua, suosittelen lämpimästi! Ja joo, tatuointi on nyt jalassa, kuvamateriaalia on kyllä tulossa tänään tai viimeistään huomenna! ;)

      Poista