sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Dilemma

Tämän blogin minä noin vuosi sitten perustin, jotta voisin kirjoitella matkailualan opiskeluista, tulevasta vaihdosta ja sitten vaihdossa ollessani siitä vaihdosta. Nyt vaihto on sitten ohitse, joten kysymys kuuluu, mitäs nyt? Muutama kaverikin on jo kysellyt, että mitä minä nyt tälle blogille teen ja sitä samaa mietin minäkin. Bloggaamista en missään nimessä halua lopettaa, mutta mitään varmuutta ei ole, milloin minä ulkomaille taas päädyn ja kuinka pitkäksi aikaa.

Kysymys siis kuuluukin - mistä te haluaisitte lukea? Mihin suuntaan minä tätä blogia vien? Jatkanko vain satunnaista kirjoittelua matkoista, Espanjasta ja opiskelusta? Kiinnostaako muu elämä kaiken tämän ympäriltä? Mitään perus lifestyle-blogia tuskin osaan pitää, mutta jokin punainen lanka pitäisi löytää. Tietysti nykyinen suunta voidaan pitää, mutta koska tätä kysymystä on minulle nyt heitetty ja minäkin oon vielä vähän pihalla niin kuuntelisin mielelläni kaikki kommentit liittyen aiheeseen. Olisin äärimmäisen kiitollinen ihan joka ikisestä kommentista, jonka tähän aiheeseen voisin saada!

4 kommenttia:

  1. Satunnainen kirjoittelu matkoista sekä opiskelusi (millaisia kursseja, mitä tykkäät niistä ym.) kiinnostavat ainakin minua! Ja Espanjasta tykkään lukea juttuja niin paljon kuin vain jaksat kirjoitella. Niistä siis lukisin jatkossakin mielelläni :).

    Lifestyle-jutut on myös kivoja, mutta kertooko se mitään, kun sana pitää sisällään niin paljon. On kyllä kivaa tutustua ihmiseen blogin takana enemmänkin, joten esim. mielipide-kirjoituksista tykkään todella paljon. Myös vaikka jtn suosituksia kotikaupungistaan on hauskaa lukea näin matkailijan näkökulmasta. Mutta sitten esim. pukeutuminen + ostokset sekä urheilu suuressa määrin ei oikein kiinnosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista! Ja samalla hengenvedolla voin todeta, että koska mä en itse tykkää lukea blogeja, joissa puhutaan shoppailusta, vaatteista, urheilusta yms (siitäkään huolimatta, että tykkään kyllä shoppailla ja urheilla), niin en aio semmoisia juttuja jatkossakaan kirjoitella :)

      Mitä nyt oon parin muunkin lukijan kanssa jutellut niin eiköhän se aihepiiri pyöri edelleen Espanjan, mun matkojen ja opintojen ympärillä, mutta myös muuta kivaa on tiedossa!

      Poista
  2. Niistä tuleekin varmaan heti hiihtoloman jälkeen taas juttua, kun palaan tuonne koulun penkille, pari ideaa on mielessä :)

    VastaaPoista
  3. Olen samaa mieltä Teean kanssa, ei mitään lisättävää :)

    VastaaPoista