perjantai 4. lokakuuta 2013

30 days challenge - day 7





Day 7: Your favorite food

Olisi niin mukavaa väittää, että mulla ei ole lempiruokaa, mutta jokainen minut vähänkin tunteva tietää, että se olisi valehtelua ja vielä aika räikeää sellaista. Mä olen todella nirso, mitä ruokaan tulee jo varsinkin opiskelijaelämän alettua mun ruokavalio on näyttänyt aika pitkälti samalta - kanaa, kanaa, kanaa ja vielä kerran kanaa eri muodoissa.

Kana on aina maistunut mulle ja tulee varmasti aina maistumaan. Kesän elin käytännössä katsoen kanalla, enkä mä oikein osannut vaihtaa tutusta ja turvallisesta pois - jos erehdyin syömään pizzaa niin sekin oli kanapizzaa. Minkäs sille mahtaa, että mä tykkään kanasta niin paljon ja mitäpä sitä hyvästä vaihtamaan pois.

Kahdesta ylemmästä kuvasta huomaakin erään kivan ruoka-aineen, josta valitin pari postausta alempana. Porkkanaahan siellä. En meinaa millään muistaa sanoa, että älkää pliis laittako porkkanaa salaattiin ja ruuan tullessa pöytään sitten tajuan, että hupsista, porkkanaahan siellä taas. No, salaatit on sitten jäänyt muutamaan kertaan syömättä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti