tiistai 13. elokuuta 2013

Shoppailupäivä Miramarissa

Huh huh, kiirettä pitää! Koko ajan tuntuu tapahtuvan jotakin ja nytkin oon tuntunut juoksevan koko ajan johonkin suuntaan, eikä ole paljon tullut aloillaan istuttua. Silti olisi edelleen niin kamalasti kaikkea mitä haluaisin tehdä ennen kotiin lähtöä.. Ja se lähtö muuten lähestyy niin kamalalla vauhdilla, että multa pääsee kohta itku edes ajatuksen takia.

No mutta, tämän postauksen tarkoitus ei ole itkeä katkerasti Suomeen paluun takia (saatoin muuten hihitellä eilen yhdelle hakusanalle, jolla mun blogiin on tultu – Suomi on ikävä maa) vaan ajattelin hieman kertoa eilisestä. Mä ja E ei oltu kummatkaan käyty ikinä Miramarissa, joka on Fuengirolassa sijaitseva ostoskeskus. Koska kummatkin haluttiin siellä vierailla (ja ehkä vähän shoppailla) niin sovittiin jo joskus alkuviikosta, että sunnuntaina lähdetään siellä käymään.

Sunnuntaina siis otettiin suunta kohti Miramaria ja joo-o, kyllähän se aika isolta ja hienolta paikalta näytti niin sisältä kuin ulkoa katsottuna. Minua hieman hirvitti se rahamäärä, mikä tulisi kulumaan, koska viime viikon aikana tuli kulutettua euro jos toinenkin Malagaan... Lähdettiin sitten kiertelemään kauppoja ja kyllähän siellä oli vaikka ja mitä. Jos en nyt ihan omiani muistele niin Miramarissa on 160 liikettä ja sieltä löytyi myös minun suosikkeja eli mm. Stradivarius, Bershka, Pimkie ja Shana.
 
Yllättävää kyllä, mun mukaan ei sitten tarttunutkaan juuri mitään. Kengät mulla oli suurimpana missiona, sillä oon onnistunut hajottamaan täällä kaikki ns. arkikengät ja niitä kenkiä sitten metsästettiin kissojen ja koirien kanssa. Mulla on sen verran iso jalka, ettei kenkiä ihan helposti löydy ja mä jo kerkesin hieman vaipua epätoivoon ja ajatella, että mä en löydä yhtäkään paria. No, onni oli puolellani ja loppujen lopuksi poistuin Miramarista kahtien eri kenkien kanssa – yhteensä ne maksoi vaan 30e! Pimkiestä löytyi näiden lisäksi myös farkut ja niistä oon kyllä myös niin iloinen. Eihän täällä tietysti vielä farkkukelit ole, mutta mä oon nyt yrittänyt rueta jo ostelemaan semmoisiakin vaatteita, joita pystyy käyttämään Barcelonassa, sillä mä uskaltaisin väittää, että siellä ei ehkä kävellä rantamekoissa ja sandaaleissa kaupungilla...
 
Jokatapauksessa, meillä oli kiva päivä ja jos joku näillä suunnilla vierailee niin kannattaa käydä tutkimassa Miramarin tarjonta :)
 




 

2 kommenttia:

  1. Hehee, miekin oon käyny Miramarissa! Mukaan kyllä tarttui tavaraa vähän liikaakin... Mutta ihana blogi sulla! Oon aina miettiny miltä tuntuu arki Espanjassa, ja sä oot valaissu mua paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! :) Miramar on kyllä kiva paikka ja siellä on ihan liikaa ihania paikkoja, mä ihmettelen edelleen, et selvisin noin vähillä ostoksilla! Tosin, kukkaron kannalta ehkä parempi niin... :D

      Poista