sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Here we go again

Kuten mä oon täällä höpissyt niin matkakuume on ollut ihan mieletön siitä lähtien, kun palasin helmikuussa Suomeen. Matkoja tuli katseltua, suunnitelmia tehtiin ja olisin ollut lähdössä vähän joka suuntaan. Uutta matkaa alettiin miettiä ihan tosissaan maaliskuussa, mutta koska mikään ei ollut varmaa, en halunnut siitä täälläkään puhua. Toissapäivänä sitten varattiin lentoliput ja vähän päälle kahden viikon päästä matka alkaa Helsingin kautta johonkin päin maailmaa.

Ai minne mä lähden? Miten pitkäksi aikaa?

Nyt mä oon niin ärsyttävällä tuulella, että heitetäämpäs tämmöinen sunnuntaiarvoitus - mihin minä oon matkalla? ;) Arvata saa, katsotaan, saako joku maan, kaupungin ja ehkäpä matkan pituudenkin oikein.

(Facebook-kaverit, älkää tulko heti pilaamaan iloa ja kertomaan! :D)


6 kommenttia:

  1. Viikko Berliinissä tai Lontoossa? Tää on vähän vaikea, kun et antanut mitään vinkkejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mä tein tästä tarkotuksella vähän vaikean, mä oon huono antamaan vinkkejä ja en halunnu samantien paljastaa ;) Mutta vinkkinä sen verran, että ei oo Berliini eikä Lontoo, tää kyseinen maa on etelämmässä ja viikkokin on liian lyhyt aika tälle matkalle :)

      Poista
  2. Takaisin Espanjaan, kuukaudeksi :)?

    VastaaPoista
  3. Gambiaan kaheksi viikoksi? :D En keksi mitään.

    VastaaPoista