lauantai 17. toukokuuta 2014

Damn, I used to love this view

Edellisen postauksen kommenteista voi varmasti jo pitkälti päätellä, että mihin seuraava matka sijoittuu, mutta kerrotaampas nyt tälleen ihan kaikille, että missä minä seikkailen kymmenen päivän päästä. Mä oon nimittäin lähdössä - rumpujen pärinää - Espanjaan! Vieläpä suhteellisen samoille nurkille kuin missä viime kesäni vietin eli tällä kertaa mennään Benalmadenaan. Benalmadenahan sijaitsee suurinpiirtein Malagan ja Fuengirolan välissä, joten tutuilla nurkilla ollaan. Kyseisessä kaupungissa en tosin viime kesänä käynyt, mutta ohitse siitä menin aina Malagan suuntaan mennessä. Koska tuolla seudulla nyt sitten olen niin Fuengirolassakin tulee varmasti pyörähdettyä matkan aikana.

Reissuun lähden siis 27. päivä tätä kuuta ja Suomeen palailen takaisin 25. kesäkuuta - tai jos ihan tarkkoja ollaan niin Suomessa olen vasta seuraavana päivänä eli omana synttäripäivänäni. Matkaan lähden äitini ja siskoni kanssa ja reissu alkaa bussimatkalla Helsinkiin, sieltä Pariisiin (jossa on semmonen 15h hengailu edessä, jippii..!) ja sieltä lopulta Malagan kautta Benalmadenaan. Pitkä matka edessä ja samanlainen reissu pitäisi tehdä sitten takaisin päin tullessa. 

Benalmadenasta ollaan vuokrattu asunto ja siitä kerron varmasti reissun aikana/jälkeen lisää. Asunnosta pitäisi löytyä internetyhteys, mutta mun luotto tuon alueen nettiin ei ole viime kesän jälkeen kamalan korkealla.. Postaustahdista en siis osaa sanoa juuta enkä jaata, jos kerkeän niin ajastan postauksia tuolle ajalle ennen lähtöä. Jos kuitenkaan aika ei riitä ja paikan päältä en pääse postailemaan niin Espanja juttuja tulee varmasti kyllästymiseen saakka sitten kesäkuun lopussa kotiinpaluun jälkeen :)


Niin ja jos en postauksia kerkeä tehdä niin epäilen, että Instagramia päivitän jokatapauksessa, joten jos et vielä seuraa minua siellä niin nyt kannattaa etsiä nimimerkki jennidue. Sieltä tulee ainakin löytymään kuvamateriaalia matkan varrelta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti