lauantai 1. helmikuuta 2014

Kuvia matkan varrelta

10 päivää jäljellä ja ajatukset heittää pahemman kerran häränpyllyä. Tavallaan odotan Suomeen paluuta niin älyttömän paljon, tavallaan taas koko paluu kuulostaa kamalalta. Mä en ole asunut Suomessa nyt kahdeksaan kuukauteen, miten sinne muka taas sopeutuu? Lisäksi olisi muutto, lääkärissä ravaus alkaa tän korvan takia, koulussa on melkein heti tenttiviikko.. Hirvittää, jännittää, tavallaan taas odotan niin kamalasti. Toisaalta taas tuntuu, että enhän mä täältä ole vielä mihinkään lähdössä - mitenniin muka vähän päälle viikon päästä mä olen taas Suomessa?

Eilen aloitin käymään Espanjan aikaisia kuvia lävitse ja valitsin kuvia, joita haluan teetättää ihan oikeiksi kuviksi. Aika paljon niitä tuli, 100 kappaletta lähti tänään tilaukseen. Kuvat odottelee mua sitten kotona silloin vähän päälle viikon päästä ja suunnitelmissa olisi, että asettelen ne jotenkin uudessa asunnossa mun huoneen seinälle. Onko kellään hyviä ideoita, miten tämä kannattaisi toteuttaa? Pari ajatusta minulla on, mutta ideoita otan vastaan enemmän kuin mielelläni.

Jokatapauksessa, ajattelin nyt hieman heitellä tähän näitä kuvia, joita tilasin. Osa on semmoisia, jotka on blogissa aiemmin vilahtanut, osa ei. Kaikkia en tähän siis laita, niitä olisi niin paljon ja koska tilasin myös kuvia, joissa olen kavereideni kanssa niin uskon, että kaikki eivät täältä halua kuviaan löytää :)

















Kuvia siis erittäin epämääräisessä järjestyksessä tämän kahdeksan kuukauden ajalta, kuvista löytyy niin Barcelonaa, Fuengirolaa, Malagaa, Tarragonaa kuin Marbellaakin. Paljon on kaikkea tapahtunut ja kohta pitää sanoa heipat Espanjalle, ainakin toistaiseksi. Vielä olisi edessä neljä tenttiä, hauskan pitoo ystävien kanssa ja sitten olisi se lähdön hetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti